دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

سلام به دوستان عزیزی زومجی/تکراتویی اسپمر و غیر اسپمر عزیز که همیشه کامنتشونو زیر پست های مختلف می خونیم و دوست داریم این بار علاوه بر خوندن,یه حالی هم بدیم که شاید تبلیغی هم برای گروه وبری بشه که صاحبینش از گیمرهای حرفه ای CsGO و وارزون هستن و می بینن که ظلمی به این قشر در ایران میشه! شاید براتون سوال باشه که ما چه کاری می خوایم بکنیم؟ هیچی فقط یه قرعه کشی 200 دلاری خواهیم داشت (با توجه به قیمت روز دلار) که بین شما داوطلبین برگذار میشه و جوابش هم 2 ماه دیگه داخل همین زومجی قرار میدیم (با رپورتاژ آگهی).

نحوه شرکت تو قرعه کشی وبری؟

دوستان اصلا کار سختی نخواهید داشت :D و فقط کافیه زیر همین پست یه کامنت اسپم بزارید و هر یدونه کامنت یه امتیاز ثبت میشه براتون و ادمین سایت هم قرار شده تمام اسم هارو هر هفته چک کنه که زیاد و کم نشه و عدالت برقرار باشه! البته اگه داخل صفحه طراحی سایت در کرج ما یه کامنت حداقل 1 خطی بزارید (مرتبط با کار), ما به امتیازتون 10 تا اضافه می کنیم که خب خیلیه! تاریخ قرعه کشی هم به شکل ویدیویی پستش رو قرار میدیم دقیقا 2 ماه دیگه همین روز هست (به هیچ عنوان قصد ندادن مبلغ رو نداریم) و برنده هم داخل ویدیو اسمش گفته میشه.

نکته : در نظر داشته باشین که اگه داخل صفحه مورد نظر کامنت میزارین,حتما اسمش با اسم اکانت زومجی یکی باشه که شمارش بشه!

چطوری پولم رو بگیرم؟ وقتی برنده مشخص شد,شما با اکانت خودتون زیر همون پست یه ایمیل میزارید برامون و ما با شما ارتباط میگیریم و تمام!

کار شما چی هست؟

دوستان عزیز,من یعنی علی محمد زینالی مدیر سایت وبری هستم که دارم این مقاله رو می نویسم و میشه گفت سنمم زیاد نیست و تنها می خوام کمی متفاوت کار کنم! همیشه شرکت های مختلف طراحی و سئو سایت رو می بینم که کارهای بی کیفیت رو بدون پشتیبانی به مشتری ها عرضه می کنن و پول های هنگفتی میگیرن.برای مثال یه سایت وردپرسی رو حدود 10 میلیون قیمت میدن و حتی زحمت بهینه سازیش رو به خودشون نمیدن و مشتری هم از همه جا بی خبر میاد و سفارش میده! اما ما در گروه وبری قصد داریم که نسل جدیدی از خدمات رو به بقیه دوستان ارائه بدیم و از اون طرف هم قیمت مناسبی داشته باشیم.

درسته سایت خود ما با وردپرس ساخته شده ولی خب وقتی این مورد جواب کسب و کارمون رو میده و برای شروع کار خوبه,ما هم ادامه میدیم و تا زمانی که شرکت کمی پیشرفت کنه که این مورد خیلی سریع اتفاق خواهد افتاد.

وبری

سئو چیه دوست عزیز؟

خب قطعا خیلی از شما دوستان گیمر و غیر گیمر با این موضوع آشنایی جزئی دارید و این بخش برای کسایی هست که هیچ اطلاعاتی ندارن و میخوام کسب و کار آنلاینشون به سوددهی برسه.وقتی شما یک کلمه کلیدی رو داخل موتورهای جستجو (گوگل – بینگ...) وارد می کنید,10 تا سایت تو صفحه اول به شما نمایش داده میشه که اونهایی رتبه بالاتری دارن,قطعا شانس بیشتری هم برای دیده شدن دارن که به این بالا آوردن سایت تو نتایج جستجو سئو گفته میشه 😊.

این مورد رو در نظر داشته باشید که سئو (زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ) یک کار خیلی حساس بوده و هر کسی نمیتونه انجامش بده و نیاز به سالها تجربه داره! متاسفانه خیلی از افراد تصور می کنن که با یه کلاس یا خرید دو تا پکیج آموزشی,می تونن پروژه های متوسط یا حتی بزرگ بگیرن که این طرز فکر کاملا اشتباهه و هیچ شرکت یا شخصی این کار رو به افراد ناشی نخواهد سپرد.ولی خب ما تو گروه وبری با داشتن یه تیم حرفه ای و کار بلد (و البته جوان!!!) آماده همکاری با شرکت های مختلف هستیم و اگر به نمونه کارهای ما توجه کنید,متوجه تفاوت های فاحشی خواهید شد.

چطور با طراحی سایت میتونم کسب و کارم رو متحول کنم؟

خیلی از کاسب های عزیز این سوال براشون به وجود میاد که بعد از هزینه کردن و طراحی یک سایت,چقدر میتونم درامد داشته باشم و اصلا این کار صرفه اقتصادی داره یا نه؟ این مورد رو در نظر داشته باشین که مغازه یا یک مکان ثابت,فقط مشتری های حضوری و به قول معروف عبوری داره و کسی از اونور کشور نمی تونه ازشون خرید کنه یا اصلا نمیشناسه و به همین خاطر خیلی از مخاطبینشون رو از دست میدن (حتی اگه قیمت و کیفیت خوبی هم داشته باشن).اما وقتی یک سایتی دارید که تو نتایج جستجو (SERP) بالا هستش و به بهترین شکل ممکن طراحی شده,قطعا درامدتون بین 5 الی 100 برابر خواهد شد (دقیقا مثل فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی که درامدهای میلیاردی دارن).

ما هم به هیچ عنوان نمی خوایم از شما سو استفاده کنیم و مبالغ بالا بگیریم و در آخر هم به نتیجه ای نرسید و شرکت دیگه ای رو انتخاب کنید! چرا که همین شما کارفرماهای عزیز هستید که باعث موفقیت ما خواهید شد و ما هم از این طرف همیشه بهترین خدمات رو به شما ارائه می دهیم که معامله ای دو سر برد باشه.

امیدواریم از این طرز نوشتار ما ناراحت نشده باشین و با توجه به فضای زومجی و تکراتو سعی کردیم مقاله بنویسیم و فقط کپی کار نباشیم D:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۱
هههههه هههههههه

اجازه دهید برخی از سوالات متداول در مورد ورق های سقف FRP را بررسی کنیم.

1. ورق سقف FRP چیست؟

FRP مخفف پلیمر تقویت شده با الیاف یا پلاستیک تقویت شده با الیاف است. آنها پلاستیک های پلیمری کامپوزیتی هستند که با انواع مختلف الیاف تقویت شده اند تا استحکام ، کشش و خواص دیگر آنها را افزایش دهند.
پلیمرها از رزین های وینیل استر ، اپوکسی ، فنل فرمالدئید و غیره استفاده می کردند.

 الیاف مورد استفاده: شیشه ، کربن ، آرامید و غیره

ورق های سقف ساخته شده از این مواد FRP دارای ویژگی های سازنده هستند. این ورق شیروانی با توجه به اهداف خاص خود در رنگ ها ، الگوها ، طرح ها و ضخامت های مختلف موجود می باشند.


2. مزایا و معایب ورق های سقفی FRP چیست؟
مزایای:

1. ورق های سقف FRP وزن کمتری دارند.

2. این ورق ها را می توان در زمان کمتری نصب کرد.

3. ورق های FRP دارای خواص ضد خوردگی و ضد زنگ هستند.

4. مقرون به صرفه به دلیل ساخت سریع و هزینه های کمتر نیروی کار.

5. آنها ظاهر معماری ساختمان را تقویت می کنند.

6. ورق های FRP گزینه های بزرگتری را در رنگ ، کدورت ، راه راه و غیره برای انتخاب یکی از موارد مناسب ارائه می دهند.


معایب:

1. باید به درستی میخکوب شود تا محکم بر پایه سقف چسبیده باشد.

2. طول عمر مورد انتظار ورق های سقف FRP بیش از 30 سال نیست.


3. قیمت ورق های سقفی FRP چقدر است؟
ورق های سقف FRP در محدوده قیمت 500 INR-- تا 950/- در هر متر مربع موجود است.

  یا INR 45/- تا 90/- در هر فوت مربع بگویید.

عوامل م theثر بر قیمت ورق های سقف FRP عبارتند از:

1. ضخامت ورق و ابعاد.

2. کیفیت ورق FRP و نام تجاری.

3. الگوی ورق FRP ، طرح ها ، و مدل تولید شده.

4. نوع الیاف و پلیمرهای مورد استفاده.

  

4. ابعاد موجود ورق های سقفی FRP چقدر است؟
ابعاد موجود عبارتند از

ضخامت ورق FRP 👉 0.9 میلی متر. تا 10 میلی متر

طول ورق FRP 11 تا 11800 میلی متر

عرض ورق: تا 1260 میلی متر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۰
هههههه هههههههه

دانلود آهنگ جدید ساریا بند به نام شاید دیوونم

♫ ترانه بسیار زیبا و شنیدنی از ساریا بند اهنگ شاید دیوونم با بهترین کیفیت و متن از فاز موزیک ♫

Download New Music Saria Band – Shayad Divoonam On FazMusic With Lyric Text & High Quality 320 | 128

دانلود آهنگ ساریا بند شاید دیوونم Saria Band Shayad Divoonam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۰
هههههه هههههههه

گرگ برهالتر باید تعادل را در بالانس و شکل خود داشته باشد زیرا تصمیم می گیرد که با یک جام دیگر در خطر حمله روز یکشنبه را آغاز کند.
داریل دیک به احتمال زیاد شماره 9 تیم ملی مردان آمریکا در آینده خواهد بود و دلیل خوبی هم دارد.

در طول دوران کوتاه حرفه ای خود ، این بازیکن 21 ساله ترکیبی از سرعت ، اندازه و مهارت را نشان داده است که او را برای هر تیمی به عنوان یک دارایی تبدیل می کند. او فقط یک سال حرفه ای بود ، اما در آن سال ترکیبی از همه چیزهایی را که واقعاً می توانستید در یک مهاجم بخواهید نشان داد ، از جمله مهمترین آنها ، گل ها.

خبر ورزشی

اما گرگ برهالتر مجبور نیست تصمیم بگیرد که آیا دایک شماره 9 USMNT آینده است ، حداقل این آخر هفته. چیزی که او باید تصمیم بگیرد این است که آیا دایک شماره 9 فعلی است و آیا او بهترین شانس را برای ایالات متحده برای بردن جام قهرمانی در دیدار تیم ملی مکزیک در فینال روز یکشنبه دارد.
برهالتر در تمام مراحل حذفی با قرار دادن دیک در ترکیب اصلی به دیک روی آورده است. در آن استارت ها ، دیک با مشکل روبرو شده بود و مشخصاً با مصدومیتی که در اوایل مسابقات بدست آمده بود ، مانع شده بود. با پیشرو بودن دایک در خط حمله ، ایالات متحده نتوانست در حملات زیاد بازی کند و در هر دو بازی حذفی خود با گلهای دیرهنگام به پیروزی رسید.

با توجه به پخش Fox Sports ، این تصمیم اصلی تا حد زیادی با تمایل برهالتر برای ساختن Dike برای آینده و نه لزوما با این باور که او بهترین بازیکن USMNT برای اینجا و اکنون است ، ایجاد شده است.

بهترین موقعیت ممکن است گیاسی زردس باشد ، بازیکنی که ایالات متحده را با گل دیرهنگام در پیروزی پنج شنبه مقابل قطر به فینال جام طلا برد. این دومین بازی پیاپی بود که زاردس از روی نیمکت بیرون آمد تا بتواند تاثیرگذار باشد و بار دیگر نشان داد که او با وجود همه انتقادات بی جا که برای او اخراج می شود ، چقدر برای این تیم آمریکایی ارزشمند است.

و بنابراین برهالتر با تصمیمی روبرو می شود: به دیک یک فرصت دیگر بدهم یا به زاردس برای موفقیت اخیرش پاداش بدهم؟

برهالتر گفت: "این دو بازی پیاپی است که ما احساس کردیم گیاسی تاثیر زیادی داشته است." "من می دانم که هر بازیکنی می خواهد در زمین باشد و می خواهد بتواند بازی کند ، اما ما فقط می توانیم 11 نفر را انتخاب کنیم و با چنین تصمیماتی ، بازیکن را آزمایش می کنید. از دیک حمایت می کنید و می گویید:" خوب ، به من نشان بده گرفتی.'

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۰۷
هههههه هههههههه