دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

فیلم سینمایی هت تریک

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

لوافی در آخرین اثر خود یعنی هت‌تریک، سنگ تمام گذاشته و فیلمی را خلق کرده که هرچقدر هم سخت‌گیرانه به آن نگاه کنیم، سخت است که بتوان از آن ایراد گرفت.

خلاصه داستان فیلم هت تریک:

لیدا (با بازی پریناز ایزدیار) به همراه شوهر خود یعنی فرزاد (با بازی امیر جدیدی) در یک مهمانی حوالی اطراف پایتخت هستند و به همراه کیوان (با بازی صابر ابر) که دوست مشترک این زوج است تصمیم می‌گیرند که از مهمانی بروند. کیوان دوست دختر جدید خود به نام رها (با بازی ماهور الوند) را نیز با خود آورده و نتیجه این می‌شود که این دو زوج باهمدیگر به سمت تهران برمی‌گردند. ماشین آنها در راه برگشت به یک شخص یا یک چیز اصابت می‌کند ولی جوان‌ها از ترس فرار می‌کنند. فرزاد که راننده ماشین بوده، بیشتر از همه استرس دارد و در برابر داد و قیل‌های زنش مقاومت می‌کند.

دانلود فیلم هت تریک

 

این دو زوج که نمی‌دانند با رار از صحنه تصادف چه بلایی در انتظارشان است، تصمیم می‌گیرند که دقیق‌تر و واضح‌تر با یکدیگر درباره آن صحبت کنند و برای همین به این جمع بندی می‌رسند که باید یکجا دور هم جمع شوند و به همفکری برسند. رها که خانه مجردی دارد آنها را به منزل خود می‌برد و در این ملاقات نسبتا طولانی، رازهای بزرگی یکی پس از دیگری افشا می‌شود…

فیلم هت تریک

یک سوم ابتدایی فیلم به معرفی تیپ‌های شخصیتی کاراکترهای فیلم می‌گذرد و کارگردان می‌تواند در این مدت کوتاه هر ۴ شخصیت خود را به درستی معرفی کند. فرزاد یک فرد سرخوش و عاشق پیشه و نسبتا کله خر است که با همسر جدی‌ترش زندگی می‌کند. کیوان هم مردی است که علی رغم شیطنت‌هایی که دارد، از فرزاد جدی‌تر به مسائل زندگی نگاه می‌کند و تقریبا سنخه عاقل و بالغ شده این فرد است. رها که از همه شخصیتی مرموزتر دارد هم همچون نامش در بین این کاراکترها رها شده و کم کم پیشینه او شکل می‌گیرد.

شخصیت پردازی در فیلمنامه هت‌تریک حرف اول و آخر را می‌زند و اگر یک نفر از تیم چهارنفره بازیگران تغییر پیدا می‌کرد احتمالا با یک افت کیفیت فیلم روبرو بودیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۴