دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی شد که رئال مادرید به احتمال زیاد کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن را پیش از فصل 2024-25 به خدمت خواهد گرفت.
امباپه در ماه های اخیر موضوع گمانه زنی های زیادی بوده است و قرارداد مهاجم پاریسی در ماه ژوئن به پایان می رسد. در حالی که مقصد آینده او مشخص نشده است، به نظر می رسد او بین پاریس و مادرید یکی را انتخاب کند.


تباس در مصاحبه ای به آینده امباپه اشاره کرد و گفت که فکر می کند مادرید کاپیتان فرانسه را به خدمت خواهد گرفت: "فکر می کنم بالاست. این یک نظر شخصی است. بازیکن 26 ساله... این به رئال مادرید بستگی دارد. رئیس جمهور و آنچه که حاضر است روی آن شرط بندی کند. رئال مادرید باید فکر کند که آمدن بلینگهام باعث شده است که آنها از قبل یک ستاره داشته باشند، وینیسیوس یک ستاره دیگر است. اگر بازیکن بخواهد به مادرید برود... بیش از 50 درصد." https://yeni2021spor.blogsky.com/1402/11/09/post-12/
تباس در گذشته بارها به مادرید برای جذب امباپه قول داده بود. او مدعی شد که مادرید تا مارس 2023 می تواند معامله کند و این بازیکن فرانسوی را به دلیل اینکه در سال 2022 در پاری سن ژرمن باقی بماند، به تمسخر گرفته است و لیگ 1 را "غیر رقابتی" می نامد.
این مهاجم نسبت به آینده خود دلسرد شده است و اعتراف کرده است که انتخاب نهایی در مورد جایی که فصل آینده در آن بازی خواهد کرد، انجام نداده است. در همین حال، پاری سن ژرمن چیزهای زیادی برای بازی کردن دارد و این آخر هفته در لیگ 1 به مصاف استراسبورگ خواهد رفت - به زودی مسابقات کوپه دو فرانس و لیگ قهرمانان اروپا نیز دنبال خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۰
هههههه هههههههه