دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام تو دل برو

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دانلود آهنگ تو دل برو فاتح نورایی با بهترین کیفیت منتشر شد

Download New Music by Fateh Nooraee called Too Del Boro from hitmusics

ترانه این اثر از محمد بیرانوند, موزیک از سعید هامون و تنظیم از مصطفی کریمی می باشد..

دانلود آهنگ تو دل برو فاتح نورایی

متن آهنگ تو دل برو فاتح نورایی

Fateh Nooraee Too Del Boro Lyrics

یه دل نه صد دل شدم من علاقمندت تو دل برویی منو میکشونی سمتت

ye del na sad del shodam man alaghemandet..too del boroi mano mikshooni samtet
یه حال باحالی دارم پیش تو که هستم چی بهتر از این دل دل به تو بستم

ye hale bahali daram pishe to ke hastam..chi behtar az in del be to bastam
یه دل نه صد دل شدم من علاقمندت تو دل برویی منو میکشونی سمتت
یه حال باحالی دارم پیش تو که هستم چی بهتر از این دل دل به تو بستم
جونم به جونت وصله قلب من توی دستت عجب چشایی چه مسته

joonam be joonet vasle…ghalbe man tooie dastet ajab cheshaei che maste
جونم به جونت وصله قلب من توی دستت عجب چشایی چه مسته

چه حالی میده عشقت توی زندگیمه چه خوبی بودن تو همه دلخوشیمه

che hali mide eshghet tooie zendegime..che khoobe boodane to hame delkhoshiyam
میدونم که میدونی چشات همه چیمه میدونم که میدونی چشات همه چیمه

midoonam ke midooni chshat hame chime..midoonam ke midooni
چه حالی میده عشقت توی زندگیمه چه خوبی بودن تو همه دلخوشیمه
میدونم که میدونی چشات همه چیمه میدونم که میدونی چشات همه چیمه
جونم به جونت وصله قلب من توی دستت عجب چشایی چه مسته

joonam be joonet vasle…ghalbe man tooie dastet ajab cheshaei che maste
جونم به جونت وصله قلب من توی دستت عجب چشایی چه مسته


دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
هههههه هههههههه

فاتح نورایی