دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

گرگ برهالتر باید تعادل را در بالانس و شکل خود داشته باشد زیرا تصمیم می گیرد که با یک جام دیگر در خطر حمله روز یکشنبه را آغاز کند.
داریل دیک به احتمال زیاد شماره 9 تیم ملی مردان آمریکا در آینده خواهد بود و دلیل خوبی هم دارد.

در طول دوران کوتاه حرفه ای خود ، این بازیکن 21 ساله ترکیبی از سرعت ، اندازه و مهارت را نشان داده است که او را برای هر تیمی به عنوان یک دارایی تبدیل می کند. او فقط یک سال حرفه ای بود ، اما در آن سال ترکیبی از همه چیزهایی را که واقعاً می توانستید در یک مهاجم بخواهید نشان داد ، از جمله مهمترین آنها ، گل ها.

خبر ورزشی

اما گرگ برهالتر مجبور نیست تصمیم بگیرد که آیا دایک شماره 9 USMNT آینده است ، حداقل این آخر هفته. چیزی که او باید تصمیم بگیرد این است که آیا دایک شماره 9 فعلی است و آیا او بهترین شانس را برای ایالات متحده برای بردن جام قهرمانی در دیدار تیم ملی مکزیک در فینال روز یکشنبه دارد.
برهالتر در تمام مراحل حذفی با قرار دادن دیک در ترکیب اصلی به دیک روی آورده است. در آن استارت ها ، دیک با مشکل روبرو شده بود و مشخصاً با مصدومیتی که در اوایل مسابقات بدست آمده بود ، مانع شده بود. با پیشرو بودن دایک در خط حمله ، ایالات متحده نتوانست در حملات زیاد بازی کند و در هر دو بازی حذفی خود با گلهای دیرهنگام به پیروزی رسید.

با توجه به پخش Fox Sports ، این تصمیم اصلی تا حد زیادی با تمایل برهالتر برای ساختن Dike برای آینده و نه لزوما با این باور که او بهترین بازیکن USMNT برای اینجا و اکنون است ، ایجاد شده است.

بهترین موقعیت ممکن است گیاسی زردس باشد ، بازیکنی که ایالات متحده را با گل دیرهنگام در پیروزی پنج شنبه مقابل قطر به فینال جام طلا برد. این دومین بازی پیاپی بود که زاردس از روی نیمکت بیرون آمد تا بتواند تاثیرگذار باشد و بار دیگر نشان داد که او با وجود همه انتقادات بی جا که برای او اخراج می شود ، چقدر برای این تیم آمریکایی ارزشمند است.

و بنابراین برهالتر با تصمیمی روبرو می شود: به دیک یک فرصت دیگر بدهم یا به زاردس برای موفقیت اخیرش پاداش بدهم؟

برهالتر گفت: "این دو بازی پیاپی است که ما احساس کردیم گیاسی تاثیر زیادی داشته است." "من می دانم که هر بازیکنی می خواهد در زمین باشد و می خواهد بتواند بازی کند ، اما ما فقط می توانیم 11 نفر را انتخاب کنیم و با چنین تصمیماتی ، بازیکن را آزمایش می کنید. از دیک حمایت می کنید و می گویید:" خوب ، به من نشان بده گرفتی.'

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۹
هههههه هههههههه