دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

کامرون پس از امتناع فرانسوا رژیس موگه با او ام از رفتن به CAN جلوگیری می کند.

این یکی از اولین شگفتی های جام ملت های آفریقا است. فرانسوا رژی موگه که با کامرون برای بازی در CAN احضار شد، دعوت منتخب را رد کرد. این مهاجم جوان ترجیح می دهد در OM بماند و از خروج رقبای خود در همان رقابت ها برای داشتن زمان بازی استفاده کند.

نمی توانم؟ موگه با OM هم بازی نخواهد کرد
تصمیم فرانسوا رژی موگه باعث می شود مردم در کامرون صحبت کنند. از سوی دیگر، ریگوبرت سانگ، سرمربی کامرونی، پیش از این فرد مورد نظر خود را با مومی نگمالئو جایگزین کرده و به آماده سازی خود ادامه می دهد. اما اوضاع برای این مهاجم جوان 19 ساله هنوز خوب پیش نمی رود. فرانسوا رژی موگه در حالی که تصمیم گرفت در مارسی بماند تا زمان بازی داشته باشد، حتی در ترکیب OM برای سی و دومین مرحله نهایی کوپه دو فرانس مقابل تیونویل حضور نداشت. و این به دلیل ورزشی نیست. در واقع، طبق گفته تیم، کامرون هنوز نامه ای مبنی بر مجوز بازی با او را به باشگاه مارسی ارسال نکرده است. بنابراین، فرانسوا رژی موگه نمی‌تواند در طول دوره CAN (13 ژانویه تا 11 فوریه) با باشگاه مارسی بازی کند. https://jsfiddle.net/bradon01/n4oswckh/5/

پیش بینی ژان میشل لارک در مورد موگه
مانند کامرون، تصمیم فرانسوا-رژی موگه نیز در فرانسه بحث‌هایی را برانگیخته است. چند روز پیش ژان میشل لارکه این جوان کامرونی را له کرد و آینده پیچیده ای را برای او در تیم ملی کامرون پیش بینی کرد. "اینطوری جایگاه خود را به دست نمی آورید." بدیهی است که اگر یک اپیدمی آبله وجود داشته باشد، شما بازی می کنید. (...) به من توهین می کند. موگه کوچولو روزی که صداش نکنیم اولین نفری میشه که تو دامن مادرش گریه میکنه! شما باید بدانید که در زندگی چه می خواهید. من احساس می کنم که افراد زیادی با این بازی بازی می کنند. به نظر من شرایط کاهش‌دهنده آن است زیرا این CAN هر دو سال یک بار عادی نیست. اما هنگامی که شما را به یک انتخاب دعوت می کنند، حتی در رقابتی که به نظر من کمی علاقه خود را از دست می دهد زیرا اغلب مطرح می شود، نمی توانید رد کنید. این امکان پذیر نیست،” بازیکن سابق PSG در RMC ابراز تاسف کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۷
هههههه هههههههه