دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ دهه شصت

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

دانلود آهنگ دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق حمید هیراد منتشر گردید

Download New Music by Hamid Hiraad called Dahe 60 from hitmusics

ترانه این اثر از عبدالجبار کاکایی, موزیک از حمید هیراد و تنظیم از امیر میلاد نیکزاد می باشد

♣دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق / خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را♣

دانلود آهنگ دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق

متن آهنگ دهه شصت حمید هیراد

Hamid Hiraad Dahe 60 Lyrics

ساده از دست ندادم دل پر مشغله را

تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ

دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ

دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق

خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید

وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم

با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را
عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست

خواستم باز کنم با تو سر این گله را
دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق

خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید

وقت دیدار رعایت بکند فاصله را


لینک دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
هههههه هههههههه

آهنگ دهه شصتی