دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام وقتش شد

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

دانلود آهنگ وقتش شد مهدی مقدم با کیفیت بالا منتشر گردید

Download New Music by Mehdi Moghaddam called Vaghtesh Shod from hitmusics

برای دریافت این موزیک زیبا و شنیدنی مهدی مقدم با نام وفتش شد به ادامه مطلب مراجعه نمایید

♥آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر♥

دانلود آهنگ وقتش شد مهدی مقدم

متن آهنگ وقتش شد مهدی مقدم

Mehdi Moghaddam Vaghtesh Shod Lyrics

چقد ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده
جدی جدی حالم بی تو خیلی حاده برو وقتی فکرم از سرت افتاده
دیگه بسه هر چی که بوده خستم خب

جای بحثی نیست فقط قلبم بعد تو رسما مرد
من که از تو گذشتم ولی کاشکی

میفهمیدی دلم میخواست یکم تو هم میجنگیدی
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد

تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
من ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در

آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد


تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
من ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در

آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر

بگذر از من آره بهتر اصلا حیفه وقتی که گذاشتم من
دادیاز دست مگه مث من هست تو چه دیوونه ای منو دادی از دست
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد

تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
من ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در

آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر
خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد

تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد
من ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در

آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر


دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
هههههه هههههههه

مهدی مقدم